Zápis ze schůzky s managementem obchodního domu IKEA Černý Most
Místo: IKEA Černý Most
Datum: 11.11.2025
Čas: 15:00-16:20
Účastníci:
Za OD IKEA Černý Most Ivan Jančo, Alena Karlová
Za ZO UZO IKEA Stores ČR Jakub Lacika, Jan Müller
Námi položené otázky:
1. Co je pravdy na tom, že by zaměstnanci B2B po přechodu pod RCMP neměli mít od ledna umožněno pracovat na místech bývalého byznysu u pokladen, jak byli doposud zvyklí?
Odpověď:
Nic takového není v plánu, ani o tom neuvažujeme. Prostory, které dole u pokladen vznikly, budou i nadále využívat zaměstnanci B2B a Insourcingu, přičemž B2B má fixně 3 místa, Insourcing 2 a 2 místa jsou flexibilní.
2. Hodiny pro OZP měly být nad rámec hodinového budgetu v rámci jednotlivých oddělení, ale nakonec žádné hodiny navíc pro OZP nejsou. Co je na tom pravdy?
Odpověď:
Není pravdou, že by hodiny pro OZP měly být nad rámec hodinového budgetu v rámci jednotlivých oddělení. Začlenění zaměstnanců s OZP do pracovního procesu v jednotlivých odděleních je jak naše iniciativa, tak něco co nám nařizuje zákon.
3. Můžou si zaměstnanci se zdravotním znevýhodněním požádat o symbol na jmenovku nebo uniformu?
Odpověď:
Určitě můžou. V šicím servisu jsou na to nachystáni a není problém nechat si vyšít symbol zdravotního znevýhodnění přímo na uniformu, nebo využít možnosti symbolu na jmenovce.
Vše je na dobrovolné bázi. Prioritou je pro nás aby se naši zaměstnanci v práci cítili dobře.
4. Proč je počet zaměstnanců v Recovery na Černém Mostě nižší než počet zaměstnanců v Recovery na jiných obchodních domech?
Odpověď:
V současné době je v Recovery 13 zaměstnanců a je vypsáno výběrové řízení pro další 2 aby doplnili tým na 15 členů, což je pro toto oddělení považováno za plný stav. Počet zaměstnanců na ostatních obchodních domech se může lišit díky různým úvazkům a procesům, které pod toto oddělení patří.
