Mám problém!
V poslední době se na nás obracíte s celou řadou otázek, problémů a návrhů. Proto by jsme rádi připomněli způsoby, kterými můžete své problémy řešit, a správné osoby s kterými je řešit.
Je třeba si uvědomit, že odborová organizace primárně problémy řeší na systémové, celopodnikové úrovni za všechny zaměstnance v rámci České republiky. Individuální problémy, by měl každý zaměstnanec primárně řešit sám, a až v momentě kdy se pomoci nedočká, nebo není uspokojivá se obracet na nás. Z naší pozice totiž nejsme zcela kompetentní každý individuální problém řešit. Přesto se Vám budeme snažit být maximální oporou.

Pokud máš například problém s kolegou, prvním krokem je danému kolegovi či kolegyni říct, že se chová nevhodným způsobem nebo způsobem, který ti není příjemný. Dalším krokem, pokud se situace nezmění či z nějakého důvodu nechceš s daným kolegou komunikovat, je oslovit svého přímého nadřízeného.
Ostatní problémy, například ohledně docházky, směn, hodin by si primárně měl řešit se svým přímým nadřízeným.
Dalším stupněm je komunikovat a řešit situace s unit P&C (personální oddělení).
Pokud se jedná o nějaký závažný problém, a nedočkal si se řešení, nebo se bojíš o problému mluvit, máš možnost nahlásit incidenty na Trust Linku, přes anonymní webovou aplikaci SPEAK UP nebo telefonní číslo 800 050 833 a přístupový kód 118298, nebo využít portál Ingka Group Trust line – Ingka Group Trust line
Pokud máš nějaký problém, nebo návrh, který máš pocit že ovlivňuje více zaměstnanců, nebo dokonce všechny zaměstnance IKEA, můžeš se obrátit na naše tajemníky (viz sekce O nás) a informace jim předat. Můžeš také využít kontaktní formulář níže. Stejně tak se na nás můžeš obrátit pokud tě pomoc v předchozích bodech neuspokojila, nebo si se jí nedočkal. Pokusíme se společně najít další cestu k řešení.
